Banane ingrasa? Da!

Da, bananele ingrasa, mai bine mananca o shaorma cu cartofi, cu maioneza, mare! Amestec, vita cu oaie, cu porc! Daca mai au si alte sosuri, sa vrei si d`alea.

Am auzit de atatea ori expresia asta, incat am reusit sa trec prin toate starile: de la iritare, la ras, uimire ori indignare. Carevasazica, banana, un fruct, e vinovata de aparitia colacilor pe burta?! Adica, cat de dus cu pluta sa fii sa crezi asta?!

Banana este o sursa de minerale si vitamine, si fibre!

Banana este o sursa de potasiu. Potasiul este un mineral, in forma sa naturala se gaseste in majoritatea alimentelor alcaline*.
Potasiul are rol in transportul oxigenului catre creier, potasiul contribuie la „normalizarea” ritmului cardiac si a tensiunii arteriale, stimuleaza impulsurile nervoase si activitatea neuromusculara.

Banana este un fruct bogat in nutrienti.
Banana contine vitamine: B6, acid folic si vitamina C.
Banana contine fosfor, zinc, calciu si magneziu, toate necesare pentru mentinerea sistemului osos si muscular in parametrii optimi.

atentia bananele ingrasa
Photo by Toni Cuenca from Pexels

Inainte de incheiere, doua lucruri:
1. Orice ingrasa, orice in afara de apa si aer! Orice consumat in exces functioneaza ca o sabie cu doua taisuri. Bananele ingrasa daca mananci zi si noapte 1 kg de banane. La fel si struguri, si cerealele. Orice!

2. Banana este un carbohidrat, nu! Banana contine si carbohidrati, carbohidrati buni. Carbohidratii sunt rai (gogosi, biscuiti, chipsuri, siropuri din dulceata, cereale rafinate si produsele rafinate).
Carbohidratii sunt si buni si te ajuta sa slabesti (quinoa, orz, naut, iaurt grecesc).

O banana medie are cca. 105 calorii, o merdenea cu branza poate ajunge si la 500 calorii. Vezi si tu ce te ingrasa mai rau.

* Care sunt alimentele alcaline?
• spanac
• morcovi
• telina
• fasole verde
• rosii
• alune de padure
• mere
• dovlecel
• caise
• telina

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *